مشتری موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط تنکاهاست می باشد که در صورت عدم رعایت ، سرویس توسط ما  قطع شده و هرینه ای برگشت داده نمی شود .
قیمت ها در سایت به روز میباشد و مشتری در هر زمان با قیمت های درج شده در سایت میتواند خرید نماید .
بند 1- تعهد سرویس میزبانی :تنکا هاست متعهد می گردد سرویس ارایه شده  را با بهترین کیفیت ممکن و با ضمانت آپ تایم ۹۹% ارایه نماید .
بند 2- کنسل شدن سرویس  توسط  تنکا هاست :
  • تنکا هاست شاید هر یک از سرویسهای ارائه شده را که بحالت غیر عملی از نظر فنی ، قانونی و یا هر دلیل دیگر در می آید را کنسل نماید ولی به مدت قابل قبولی به مشتری خبر داده و فرصت می دهد تا اطلاعات لازم را از روی سرور برداشته یا به مکان دیگری انتقال دهد .
  • درصورتی که تنکا هاست سرویسی را کنسل نماید بطوریکه مشتری کلیه موارد و شرایط قرارداد را رعایت کرده باشد ، کلیه هزینه های دریافتی برگشت داده می شود .
بند 3- کنسل شدن سرویس توسط مشتری و بازگشت هزینه :
عودت مبلغ تا 7 روز امکان پذیر میباشد و این عودت تنها در شرایط زیر معتبر است
1-داون بودن سرور برای مدت بیش از 8 ساعت
2-پایین بودن سرعت سرور از سرعت استاندارد جهانی تعیین شده.
  • مشتری موظف است که قبل از کنسل کردن سرویس خود ، کلیه اطلاعات مورد نیاز
  • خود را بردارد  . چون به محض کنسل نمودن سرویس ، سرویس مشتری حذف خواهد شد
  • توجه مهم ۱ : سرویسهای اضافی که بهمراه هاست خریداری می شود ( مانند پارک دومین ، اد آن [addon domain ] و  یاIP اختصاصی و …  ) درصورت کنسل کردن ، امکان بازگشت هزینه وجود ندارد .
  • توجه مهم ۲ :ضمانت بازگشت هزینه تا ۷ روز ، شامل سرویسهای نمایندگی ، هاست میزبانی، هاست دانلود هستند ولی سرویس سرور مجازی و دامنه شامل هزینه بازگشت نمیباشند.
بند 4- ارتقا سرویس : مشتری می تواند در هر زمانی که مایل بود سرویس خود را ارتقا دهد . در این صورت به نسبت میزان باقیمانده از اعتبار سرویس فقط هزینه ماوتفاوت سرویس دریافت می شود .
بند 5- مالکیت سرویس – تغییر مالکیت : سرویسها با توجه به حقیقی / حقوقی که خریداری می شود ، مالک و صاحب امتیاز سرویس خواهند بود .
  • شخص حقیقی : که بصورت آنلاین از داخل وب سایت سفارش میدهد ، با مشخصات و ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد می کند بعنوان مالک سرویس شناخته می شود . اطلاعات محرمانه سرویس ( مانند درخواست رمز ) ، پشتیبانی و پاسخگویی فقط به ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد شده ، داده می شود . بدیهی است مشتری می تواند در هر لحظه که می خواهد ایمیل خود را در پورتال پشتیبانی تغییر دهد . چنانچه به ایمیل خود دسترسی نداشته باشد ، تنها با ارایه کارت شناسایی معتبر  که منطبق بر مشخصات خریدار در هنگام ثبت نام می باشد و درخواست نامه کتبی ، می تواند مشخصات و ایمیل خریدار را از طریق پشتیبانی تغییر دهد .
  • شخص حقوقی : که بصورت کتبی و با قرارداد رسمی که بصورت حضوری یا فاکس ارسال می گردد ، سرویس خریداری می شود و از تنکا هاست فاکتور رسمی دریافت می کند . مالک سرویس شرکت می باشد و شخصی را بعنوان نماینده و مدیر سایت خود معرفی می نماید . شرکت هرلحظه که بخواهد می تواند با نامه سربرگ شرکت بهمراه مهر شرکت و صاحبان امضا ، مدیر و اشخاصی که مجوز دریافت رمز را دارند به تنکا هاست اعلام نماید .
  • توجه : شرکت ها نمی بایست سرویس های را از داخل وب سایت و بصورت شخص حقیقی خریداری نمایند . در غیراین صورت تنکا هاست به روش شخص حقیقی عمل کرده و تغییر مالکیت تنها با رضایت خریدار قبلی می باشد .
بند 6 – جریمه دیرکرد : صورتحساب از  ۱۴ روز قبل از موعد پرداخت برای مشتری صادر می شود (برای سرویس ماهیانه ۷ روز قبل صادر میشود). مشتری مهلت دارد تا زمان موعد آنرا پرداخت نماید . بعد از ۷ روز از تاریخ انقضا ،  توسط سیستم بصورت اتوماتیک  ۱۰% از کل هزینه صورتحساب با حداقل ۱۰،۰۰۰ ریال ، جریمه تعلق می گیرد و به هزینه صورتحساب اضافه می شود .
بند 7- عدم پرداخت به موقع : سرویسهای میزبانی بعد از 1 روز در صورت عدم پرداخت معلق خواهد شد(سرویس هاس سرور مجازی بعداز ۲۴ساعت در صورت عدم پرداخت معلق خواهد شد). البته بجز سرویس دومین ، که  به محض انقضای دومین از سوی رجیسترار غیرفعال خواهد شد و حداکثر تا ۳۰ روز سرویس را بصورت غیرفعال بر روی سرور نگه می دارد و بعد از آن می تواند از روی سرور حذف نماید(در مورد سرور مجازی۷روز است) .
  • توجه : در صورت مسدود شدن سرویس شما امکان ارائه بک آپ و یا ارتقا یا کاهش سرویس وجود ندارد
 
 
بند 8- شرایط  اختصاصی : تنکا هاست و مشتری نسبت به سرویسی که ارایه می شود تعهداتی دارد که به تفکیک در پایین آمده است :
الف)ثبت و سرویس دومین:‏

۱٫تنکا هاست کلیه دومین ها را با نام مشتری ثبت ‏می کند و صاحب امتیاز و مالکیت دومین ها مشتری ‏خواهد بود.‏
‏۲٫تنکا هاست یک ایمیل یاداوری حداقل ۷ روز قبل ‏از اتمام سرویس جهت تمدید به شما ارسال خواهد ‏کرد.تنکا هاست تا ۷ روز بعد از اتمام سرویس به ‏مشتری فرصت خواهد داد، تا دومین را تمدید نماید.‏
‏۳٫بعد از ۷ روز از اتمام دومین،در صورت عدم ‏تمدید دومین تنکا هاست این اجازه را دارد که ‏دومین را به شخص دیگری واگذار کند.‏
‏۴٫مشتری موظف به رعایت تمامی قوانین دومین وضع شده ‏توسط رجیسترار خواهد بود.در صورت عدم رعایت قوانین دومین توسط رجسترار ‏بسته خواهد شد. در این صورت تنکا هاست هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.‏
‏۵٫در صورت عدم تمدید به موقع دومین ،دومین از سوی رجسترارغیر فعال شده و ‏جهت فعال سازی شامل جریمه خواهد شد که هزینه آن حدود ۱۰ برابر هزینه ۱ سال ‏ثبت دومین می باشد.‏
ب)هاست های اشتراکی تنکا هاست:‏
1- تا ۳۰ روز مشتری فرصت دارد از تاریخ انقضای هاست ، اقدام به تمدید آن نماید و پس از آن کلیه اطلاعات پاک خواهد شد .
2- استفاده محدود از امکانات سرویس : مشتری  محدود به میزان استفاده از امکانات  مشخص شده  ( مانند میزان پهنای باند ، میزان فضا ، تعداد ایمیل ، تعداد ساب دومین و … ) در سرویس خریداری شده  می باشد و در صورت مصرف بیش از حد مجاز تعیین شده ، سرویس بحالت تعلیق در آمده و مشتری مجبور است که سرویس خود را ارتقا دهد .
3- کاربر فلکس هاست متعهد میشود در کنار سرویس بک آپ گیری فلکس هاست شخصا نسبت به نگهداری اطلاعات خود اقدام کند و در شرایطی که بک آپ در اختیار فلکس هاست  نباشد مسئولیت اطلاعات به عهده خود کاربر می باشد.

4- از میزبانی وب سایت هایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند معذوریم.
5- استفاده از سرویسهای ایمیل :  مشتری با شرایط زیر می تواند از سرویسهای ایمیل بهره ببرد :
  • در هر ساعت بیشتر  از ۱۰۰ ایمیل  نفرستد . این محدودیت جهت کارایی سرویس گذاشته شده است .
  • هر ایمیل نباید بیش از ۱۰۰ گیرنده داشته باشد . این محدوییت جهت سرعت و کارایی سرویس گذاشته شده است .
  • برای ایمیل های که بصورت POP3 استفاده می کنید ، بیش از ۱۰۰ بار در هر ساعت نمی توانید ایمیل خود را چک نمایید . زیرا باعث کاهش کارایی سرور می شود .
6- دیگر محدودیت استفاده از سرویسها :
  • اکانت مشتری نباید بیش از ۲۰ پروسس در هر لحظه  اجرا کند.
  • Cron job ( وظایف تعریف شده و زمانبندی شده ) فاصله اجرای پروسس ها  نباید کمتر از ۳۰ دقیقه باشد .
ج)سرویس های نمایندگی تنکا هاست:‏
‏۱٫مشتری نمایندگی ها موظف به رعایت قوانین هاست های اشتراکی (توضیح در ب) ‏می باشند.در صورت عدم رعایت قوانین مدیر سرور این اجازه را دارد اکانت های ‏مشتریان را بدون اطلاع قبلی ساسپند نمایند.نماینده می تواند در پنل نمایندگی دلیل ‏ساسپند شدن اکانت مشتری را مشاهده نماید.‏
‏۲٫فضای اضافی – سرویس اضافی : نماینده هر گونه فضا –پهنای باند‎-‎‏ ‏ip‏ – سرویس ‏اضافی خریداری نماید،غیر قابل باز گشت خواهد بود.‏
‏۳٫زیر نماینده:نمایندگان می توانند با فضا و هاست خریداری شده، پنل نمایندگی برای ‏مشتریان خود ایجاد کنند.در صورت کنسل (انصراف) نمودن سرویس خود،کلیه ‏سرویس های مشتریان و زیرنماینده ها هم بدون بازگشت هزینه بسته یا حذف خواهد شد.‏
۴٫نماینده می تواند در صورت عدم فعالیت خود اکانت های مشتریان و نمایندگان خود ‏را به تنکا هاست واگذار نماید.تنکا هاست در زمینه پذیرفتن میزبانی مشتریان ‏نماینده مختار خواهد بود و هیچگونه تعهدی نسبت به نماینده نخواهد داشت.‏
۵٫اتمام سرویس نمایندگی :   تا 7 روز مشتری فرصت دارد از تاریخ انقضای هاست ، اقدام به تمدید آن نماید و پس از آن کلیه اطلاعات پاک خواهد شد .
۶٫پهنای باند : درحال حاضر برای هاست های لینوکس هیچ محدودیتی از نظر مصرف پهنای باند برای نمایندگان و مشتریان آنها درنظر گرفته نشده است . و هاست های ویندوز درصورتی که میزان مصرف پهنای باند از حدودی که تعیین شده تجاوز کرد ، سرویس بحالت تعلیق درخواهد آمد .
۷٫ بازیابی اطلاعات و دیتابیس توسط کاربر: جهت سایتهای بسیار بزرگ که حجم فایلها و یا دیتابیس بالایی دارند ، بازگردانی آنها ممکن است کاری بسیار زمانبر بوده باشد . چنانچه مدت بازگردانی این سایت بیش از ۳۰ دقیقه زمان ببرد ، باید سریعا کار را متوقف کرده و از مدیر سرور بخواهد که اطلاعات را با دسترسی بالاتر بازیابی کند .  چون ما به کاربران اجازه اجرای یک پروسس بیش از ۳۰ دقیقه را نمی دهیم و آنرا متوقف می کنیم . ما اینکارو در زمان مناسب و زمانی که سرور ترافیک کمتری داشته باشد ، انجام می دهیم
.هزینه بازیابی اطلاعات تا ۱ گیگابایت ( به شرط درخواست یکبار درهر ماه ) رایگان بوده و در غیر این صورت و همچنین در مورد بکاپ هایی با حجم بیشتر از یک گیگابایت با هزینه ای که در قسمت تعرفه های سرویس های نمایندگی قید شده ، قابل انجام خواهد بود.

‏‏۲٫ ۱۵ روز قبل از سر رسید سرور می بایست هزینه سرور برای ماه دیگر پرداخت ‏گردد.در غیر این صورت کنسلی سرور به دیتاسنتر اعلام شده و سرور در ماه آینده ‏غیر قابل استفاده خواهد بود.‏
شرایط و قوانین کلی در ۸ بند تهیه و تنظیم شده است و در صورت تغییر به اطلاع مشتریان خواهد رسید

تنکاهاست لحظاتي خوبي را براي شما آرزو مي كند


Friday, September 5, 2014

« برگشت