مشتری موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط تنکاهاست می باشد که در صورت عدم رعایت ، سرویس توسط ما قطع شده و هرینه ای برگشت داده نمی شود .
قیمت ها در سایت به روز میباشد و مشتری در هر زمان با قیمت های درج شده در سایت میتواند خرید نماید .
بند 1- تعهد سرویس میزبانی :تنکا هاست متعهد می گردد سرویس ارایه شده را با بهترین کیفیت ممکن و با ضمانت آپ تایم ۹۹% ارایه نماید .
بند 2- کنسل شدن سرویس توسط تنکا هاست :
- تنکا هاست شاید هر یک از سرویسهای ارائه شده را که بحالت غیر عملی از نظر فنی ، قانونی و یا هر دلیل دیگر در می آید را کنسل نماید ولی به مدت قابل قبولی به مشتری خبر داده و فرصت می دهد تا اطلاعات لازم را از روی سرور برداشته یا به مکان دیگری انتقال دهد .
- درصورتی که تنکا هاست سرویسی را کنسل نماید بطوریکه مشتری کلیه موارد و شرایط قرارداد را رعایت کرده باشد ، کلیه هزینه های دریافتی برگشت داده می شود .
بند 3- کنسل شدن سرویس توسط مشتری و بازگشت هزینه :
عودت مبلغ تا 7 روز امکان پذیر میباشد و این عودت تنها در شرایط زیر معتبر است
1-داون بودن سرور برای مدت بیش از 8 ساعت
2-پایین بودن سرعت سرور از سرعت استاندارد جهانی تعیین شده.
1-داون بودن سرور برای مدت بیش از 8 ساعت
2-پایین بودن سرعت سرور از سرعت استاندارد جهانی تعیین شده.
- مشتری موظف است که قبل از کنسل کردن سرویس خود ، کلیه اطلاعات مورد نیاز
- خود را بردارد . چون به محض کنسل نمودن سرویس ، سرویس مشتری حذف خواهد شد
- توجه مهم ۱ : سرویسهای اضافی که بهمراه هاست خریداری می شود ( مانند پارک دومین ، اد آن [addon domain ] و یاIP اختصاصی و … ) درصورت کنسل کردن ، امکان بازگشت هزینه وجود ندارد .
- توجه مهم ۲ :ضمانت بازگشت هزینه تا ۷ روز ، شامل سرویسهای نمایندگی ، هاست میزبانی، هاست دانلود هستند ولی سرویس سرور مجازی و دامنه شامل هزینه بازگشت نمیباشند.
بند 4- ارتقا سرویس : مشتری می تواند در هر زمانی که مایل بود سرویس خود را ارتقا دهد . در این صورت به نسبت میزان باقیمانده از اعتبار سرویس فقط هزینه ماوتفاوت سرویس دریافت می شود .
بند 5- مالکیت سرویس – تغییر مالکیت : سرویسها با توجه به حقیقی / حقوقی که خریداری می شود ، مالک و صاحب امتیاز سرویس خواهند بود .
- شخص حقیقی : که بصورت آنلاین از داخل وب سایت سفارش میدهد ، با مشخصات و ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد می کند بعنوان مالک سرویس شناخته می شود . اطلاعات محرمانه سرویس ( مانند درخواست رمز ) ، پشتیبانی و پاسخگویی فقط به ایمیلی که در هنگام ثبت نام وارد شده ، داده می شود . بدیهی است مشتری می تواند در هر لحظه که می خواهد ایمیل خود را در پورتال پشتیبانی تغییر دهد . چنانچه به ایمیل خود دسترسی نداشته باشد ، تنها با ارایه کارت شناسایی معتبر که منطبق بر مشخصات خریدار در هنگام ثبت نام می باشد و درخواست نامه کتبی ، می تواند مشخصات و ایمیل خریدار را از طریق پشتیبانی تغییر دهد .
- شخص حقوقی : که بصورت کتبی و با قرارداد رسمی که بصورت حضوری یا فاکس ارسال می گردد ، سرویس خریداری می شود و از تنکا هاست فاکتور رسمی دریافت می کند . مالک سرویس شرکت می باشد و شخصی را بعنوان نماینده و مدیر سایت خود معرفی می نماید . شرکت هرلحظه که بخواهد می تواند با نامه سربرگ شرکت بهمراه مهر شرکت و صاحبان امضا ، مدیر و اشخاصی که مجوز دریافت رمز را دارند به تنکا هاست اعلام نماید .
- توجه : شرکت ها نمی بایست سرویس های را از داخل وب سایت و بصورت شخص حقیقی خریداری نمایند . در غیراین صورت تنکا هاست به روش شخص حقیقی عمل کرده و تغییر مالکیت تنها با رضایت خریدار قبلی می باشد .
بند 6 – جریمه دیرکرد : صورتحساب از ۱۴ روز قبل از موعد پرداخت برای مشتری صادر می شود (برای سرویس ماهیانه ۷ روز قبل صادر میشود). مشتری مهلت دارد تا زمان موعد آنرا پرداخت نماید . بعد از ۷ روز از تاریخ انقضا ، توسط سیستم بصورت اتوماتیک ۱۰% از کل هزینه صورتحساب با حداقل ۱۰،۰۰۰ ریال ، جریمه تعلق می گیرد و به هزینه صورتحساب اضافه می شود .
بند 7- عدم پرداخت به موقع : سرویسهای میزبانی بعد از 1 روز در صورت عدم پرداخت معلق خواهد شد(سرویس هاس سرور مجازی بعداز ۲۴ساعت در صورت عدم پرداخت معلق خواهد شد). البته بجز سرویس دومین ، که به محض انقضای دومین از سوی رجیسترار غیرفعال خواهد شد و حداکثر تا ۳۰ روز سرویس را بصورت غیرفعال بر روی سرور نگه می دارد و بعد از آن می تواند از روی سرور حذف نماید(در مورد سرور مجازی۷روز است) .
- توجه : در صورت مسدود شدن سرویس شما امکان ارائه بک آپ و یا ارتقا یا کاهش سرویس وجود ندارد
بند 8- شرایط اختصاصی : تنکا هاست و مشتری نسبت به سرویسی که ارایه می شود تعهداتی دارد که به تفکیک در پایین آمده است :
الف)ثبت و سرویس دومین:
۱٫تنکا هاست کلیه دومین ها را با نام مشتری ثبت می کند و صاحب امتیاز و مالکیت دومین ها مشتری خواهد بود.
۲٫تنکا هاست یک ایمیل یاداوری حداقل ۷ روز قبل از اتمام سرویس جهت تمدید به شما ارسال خواهد کرد.تنکا هاست تا ۷ روز بعد از اتمام سرویس به مشتری فرصت خواهد داد، تا دومین را تمدید نماید.
۳٫بعد از ۷ روز از اتمام دومین،در صورت عدم تمدید دومین تنکا هاست این اجازه را دارد که دومین را به شخص دیگری واگذار کند.
۴٫مشتری موظف به رعایت تمامی قوانین دومین وضع شده توسط رجیسترار خواهد بود.در صورت عدم رعایت قوانین دومین توسط رجسترار بسته خواهد شد. در این صورت تنکا هاست هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
۵٫در صورت عدم تمدید به موقع دومین ،دومین از سوی رجسترارغیر فعال شده و جهت فعال سازی شامل جریمه خواهد شد که هزینه آن حدود ۱۰ برابر هزینه ۱ سال ثبت دومین می باشد.
ب)هاست های اشتراکی تنکا هاست:
1- تا ۳۰ روز مشتری فرصت دارد از تاریخ انقضای هاست ، اقدام به تمدید آن نماید و پس از آن کلیه اطلاعات پاک خواهد شد .
2- استفاده محدود از امکانات سرویس : مشتری محدود به میزان استفاده از امکانات مشخص شده ( مانند میزان پهنای باند ، میزان فضا ، تعداد ایمیل ، تعداد ساب دومین و … ) در سرویس خریداری شده می باشد و در صورت مصرف بیش از حد مجاز تعیین شده ، سرویس بحالت تعلیق در آمده و مشتری مجبور است که سرویس خود را ارتقا دهد .
3- کاربر فلکس هاست متعهد میشود در کنار سرویس بک آپ گیری فلکس هاست شخصا نسبت به نگهداری اطلاعات خود اقدام کند و در شرایطی که بک آپ در اختیار فلکس هاست نباشد مسئولیت اطلاعات به عهده خود کاربر می باشد.
4- از میزبانی وب سایت هایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند معذوریم.
4- از میزبانی وب سایت هایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند معذوریم.
5- استفاده از سرویسهای ایمیل : مشتری با شرایط زیر می تواند از سرویسهای ایمیل بهره ببرد :
- در هر ساعت بیشتر از ۱۰۰ ایمیل نفرستد . این محدودیت جهت کارایی سرویس گذاشته شده است .
- هر ایمیل نباید بیش از ۱۰۰ گیرنده داشته باشد . این محدوییت جهت سرعت و کارایی سرویس گذاشته شده است .
- برای ایمیل های که بصورت POP3 استفاده می کنید ، بیش از ۱۰۰ بار در هر ساعت نمی توانید ایمیل خود را چک نمایید . زیرا باعث کاهش کارایی سرور می شود .
6- دیگر محدودیت استفاده از سرویسها :
- اکانت مشتری نباید بیش از ۲۰ پروسس در هر لحظه اجرا کند.
- Cron job ( وظایف تعریف شده و زمانبندی شده ) فاصله اجرای پروسس ها نباید کمتر از ۳۰ دقیقه باشد .
ج)سرویس های نمایندگی تنکا هاست:
۱٫مشتری نمایندگی ها موظف به رعایت قوانین هاست های اشتراکی (توضیح در ب) می باشند.در صورت عدم رعایت قوانین مدیر سرور این اجازه را دارد اکانت های مشتریان را بدون اطلاع قبلی ساسپند نمایند.نماینده می تواند در پنل نمایندگی دلیل ساسپند شدن اکانت مشتری را مشاهده نماید.
۱٫مشتری نمایندگی ها موظف به رعایت قوانین هاست های اشتراکی (توضیح در ب) می باشند.در صورت عدم رعایت قوانین مدیر سرور این اجازه را دارد اکانت های مشتریان را بدون اطلاع قبلی ساسپند نمایند.نماینده می تواند در پنل نمایندگی دلیل ساسپند شدن اکانت مشتری را مشاهده نماید.
۲٫فضای اضافی – سرویس اضافی : نماینده هر گونه فضا –پهنای باند- ip – سرویس اضافی خریداری نماید،غیر قابل باز گشت خواهد بود.
۳٫زیر نماینده:نمایندگان می توانند با فضا و هاست خریداری شده، پنل نمایندگی برای مشتریان خود ایجاد کنند.در صورت کنسل (انصراف) نمودن سرویس خود،کلیه سرویس های مشتریان و زیرنماینده ها هم بدون بازگشت هزینه بسته یا حذف خواهد شد.
۴٫نماینده می تواند در صورت عدم فعالیت خود اکانت های مشتریان و نمایندگان خود را به تنکا هاست واگذار نماید.تنکا هاست در زمینه پذیرفتن میزبانی مشتریان نماینده مختار خواهد بود و هیچگونه تعهدی نسبت به نماینده نخواهد داشت.
۵٫اتمام سرویس نمایندگی : تا 7 روز مشتری فرصت دارد از تاریخ انقضای هاست ، اقدام به تمدید آن نماید و پس از آن کلیه اطلاعات پاک خواهد شد .
۶٫پهنای باند : درحال حاضر برای هاست های لینوکس هیچ محدودیتی از نظر مصرف پهنای باند برای نمایندگان و مشتریان آنها درنظر گرفته نشده است . و هاست های ویندوز درصورتی که میزان مصرف پهنای باند از حدودی که تعیین شده تجاوز کرد ، سرویس بحالت تعلیق درخواهد آمد .
۷٫ بازیابی اطلاعات و دیتابیس توسط کاربر: جهت سایتهای بسیار بزرگ که حجم فایلها و یا دیتابیس بالایی دارند ، بازگردانی آنها ممکن است کاری بسیار زمانبر بوده باشد . چنانچه مدت بازگردانی این سایت بیش از ۳۰ دقیقه زمان ببرد ، باید سریعا کار را متوقف کرده و از مدیر سرور بخواهد که اطلاعات را با دسترسی بالاتر بازیابی کند . چون ما به کاربران اجازه اجرای یک پروسس بیش از ۳۰ دقیقه را نمی دهیم و آنرا متوقف می کنیم . ما اینکارو در زمان مناسب و زمانی که سرور ترافیک کمتری داشته باشد ، انجام می دهیم
.هزینه بازیابی اطلاعات تا ۱ گیگابایت ( به شرط درخواست یکبار درهر ماه ) رایگان بوده و در غیر این صورت و همچنین در مورد بکاپ هایی با حجم بیشتر از یک گیگابایت با هزینه ای که در قسمت تعرفه های سرویس های نمایندگی قید شده ، قابل انجام خواهد بود.
.هزینه بازیابی اطلاعات تا ۱ گیگابایت ( به شرط درخواست یکبار درهر ماه ) رایگان بوده و در غیر این صورت و همچنین در مورد بکاپ هایی با حجم بیشتر از یک گیگابایت با هزینه ای که در قسمت تعرفه های سرویس های نمایندگی قید شده ، قابل انجام خواهد بود.
۲٫ ۱۵ روز قبل از سر رسید سرور می بایست هزینه سرور برای ماه دیگر پرداخت گردد.در غیر این صورت کنسلی سرور به دیتاسنتر اعلام شده و سرور در ماه آینده غیر قابل استفاده خواهد بود.
شرایط و قوانین کلی در ۸ بند تهیه و تنظیم شده است و در صورت تغییر به اطلاع مشتریان خواهد رسید
تنکاهاست لحظاتي خوبي را براي شما آرزو مي كند
جمعه, سپتامبر 5, 2014